Felaktig e-postadress/användarnamn eller lösenord

Ändrad den Mån, 19 feb. vid 12:55 E.M.

Om du bytt mejladress (ex [email protected] istället för [email protected]) och får upp meddelandet "Felaktig e-postadress/användarnamn eller lösenord" när du försöker logga in i Portalen kan det bero på att du försöker logga in med din nya mejladress och det är den gamla som ligger kvar i systemet.


För att byta mejladress måste du logga in med din gamla mejladress, klicka på ditt namn högst upp till höger och välja "Redigera profil". Där kan du ändra vilken mejladress du loggar in med.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov