Det finns inget konto kopplat till denna e-postadress.

Ändrad den Ons, 21 feb. vid 11:30 F.M.

Om det står att det inte finns något konto kopplat till din mejladress när du ska logga in i bingel kan det bero på att du fått en ny mejladress (ex namn@edu.stockholm.se istället för namn@stockholm.se) men det fortfarande är din gamla mejladress som du loggar in i bingel med.

För att byta så att du loggar in med din nya mejladress måste du be en kollega att ta bort ditt konto och skapa ett nytt. När du får aktiveringsmejlet och ska välja mejladress för inloggning kan du då skriva in din nya.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov